9 mici moduri de a ieși din zona de confort

0
zona-de-confort

„Ieșiți din zona de confort. Puteți crește doar dacă sunteți dispus să vă simțiți incomod și inconfortabil atunci când încercați ceva nou. ” Brian Tracy

Sunt un mare fan de a face lucrurile în mod neobișnuit. Uneori lucruri mari. Adesea lucruri mici. De ce? Deoarece acest obicei este un mod simplu și relativ ușor pentru:

Ieșirea din zona de confort.

E practic un exercițiu pe care îl fac și pe care vi-l propun și vouă. Atunci când vrei să-ți schimbi radical felul de a fi, să te transformi din ciineva care nu ar ieși nicicând din regulile sale de zi cu zi, în cineva imprevizibil, atunci e mai bine să începi cu lucrurile mărunte, pentru a face mai ușoară trecerea către lucrurile mai complexe și mai importante din viața voastră.

Deci, cum faci lucrul neobișnuit și te desparți din zona ta de confort în moduri mici și uneori mai mari?

 MĂNĂNCĂ CEVA NEOBIȘNUIT PENTRU TINE

În loc să alegeți mâncarea pe bază de carne la prânz, încercați alternativa vegetariană. Sau încercați peștele dacă mergeți de obicei pentru carne de vită la restaurantul preferat. Lasă fast-food-ul!

 ZÂMBEȘTE TUTUROR AZI

În loc să te pierzi în munca de la birou, printre task-uri și to do-uri, mailuri si telefoane, fa-ti timp si încearcă să zâmbești mai mult. Zâmbește-le mai mult colegilor tăi, casierei de la supermarket, apropiaților și zâmbește-ți când întâlnești o oglindă. Vezi ce se intampla 🙂

 GĂTEȘTE CEVA NOU

În fiecare săptămână încercăm să gătim o rețetă nouă. Este cel mai adesea un experiment gustos și ne ajută să ne găsim noi gusturi preferate, uneori neașteptate. Cu siguranță această acțiune m-a făcut un bucătar mai bun în ultimii ani.

 FĂ CUMPĂRĂTURILE PENTRU TOATĂ SĂPTĂMÂNA

În loc să dai buzna în supermarket ori de câte ori simți că ai nevoie de ceva prin frigider, așează-te și planifică ce vei mânca întreaga săptămânî. Du-te și ia toate astea la magazin. Acum nu trebuie să te întoarci în market timp de o săptămână și probabil că vei avea o grămadă de timp liber suplimentar (și mai puțin stres) pentru a te bucura de alte lucruri.

 ASCULTĂ SUNETELE DIN JURUL TĂU

Lasă căștile acasă, oprește aplicația de muzică, ia ochii din telefon. Concentrează-te să auzi doar sunetele orașului, ale naturii și ale oamenilor, în timp ce te deplasezi în timpul zilei. O să fie nevoie de ceva efort să reușești să rămâi focusat de asta, o să vezi.

 STAI OFFLINE O ZI

Am tendința să petrec o zi pe săptămână offline (de obicei sâmbăta sau duminica). Este o schimbare minunată a ritmului și simt că sunt într-o vacanță mică, sănătoasă și relaxantă. În plus, face mai distractivă revenirea la muncă, luni.

  IA BICICLETA 

…în loc să iei mașina sau să urci autobuzul, ca de obicei. Faci puțină mișcare și iei o gură de aer curat înainte de a începe munca și la întoarcerea spre casă. În plus, mai puțină poluare și un trafic mai puțin aglomerat. E win-win.

  IEȘI DIN CASĂ

Dacă obișnuiești să stai în casă în timpul sătămânii, atunci cheamă câțiva prieteni și mergeți la un pub pentru câteva ore, chiar dacă este doar un miercuri. Sau cheamă pe cineva cu care nu ai mai vorbit de mult și mergeți la o ceașcă de ceai sau de cafea. Sau la cinematograf. Dacă, de obicei, faci aceste lucruri, ia în considerare o petrecere în pijamale. Cum sună asta?

 SCAPĂ DE LUCRURILE DIN CASĂ PE CARE NU LE-AI MAI FOLOSIT ÎN ULTIMUL AN

Ia la mână o parte a casei – un dulap, un sertar din biroul sau în dormitorului – și vezi ce este acolo. Ia toate obiectele în vedere, unul câte unul și întreabă-te: Am folosit acest articol în ultimul an? În caz contrar, dă-l cuiva care are nevoie de el sau unui prieten sau aruncă-l pur și simplu dacă consideri că nu mai poate fi util altcuiva.


 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here